Edukacja Stany Zjednoczone - programów Edukacja Stany Zjednoczone Edukacja

Edukacja Stany Zjednoczone - programów Edukacja Stany Zjednoczone Edukacja

Edukacja

Trzeba osiągnąć dwie rzeczy zdobywając doktorat. Najpierw trzeba zrozumieć danego przedmiotu dokładnie. Po drugie, musi być szeroko w wiedzy o tym przedmiocie.

Studia podyplomowe w zakresie edukacji jest kurs, który otworzy swoją ścieżkę kariery jako profesjonalisty. W dziedzinie edukacji, PhD będzie badań, a także skupić zawodowych. To sprawia, że ​​oczywiście bardzo ważne dla wszystkich osób poszukujących umiejętności i szkoleń jakości nauczania w linii kariery. Jest oferowany globalnie uznanych uniwersytetów.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Edukacja Stany Zjednoczone - Weź Edukacja Stany Zjednoczone. Wszystkie Edukacja i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Czytaj więcej

PhD, Przywództwo: Czytanie, Język Oraz Umiejętności

Concordia University Chicago
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat October 2017 Stany Zjednoczone Chicago

Studia doktoranckie Concordia University Chicago w przywództwie: czytanie, języka i umiejętności zapewnia teoretyczne i praktyczne ramy nauczania czytania i oceny w ramach uwzględnieniem aktualnych badań. Program przewiduje również kandydatom możliwość otrzymania rygorystyczny, wysokiej jakości program edukacyjny, który zachęca do rozwoju umiejętności i kompetencji, które będą potrzebne w całej karierze zawodowej kandydatów jako specjalista od czytania lub autokarem alfabetyzacji. [+]

. Studia doktoranckie Concordia University Chicago w przywództwie: czytanie, języka i umiejętności zapewnia teoretyczne i praktyczne ramy nauczania czytania i oceny w ramach uwzględnieniem aktualnych badań. Program przewiduje również kandydatom możliwość otrzymania rygorystyczny, wysokiej jakości program edukacyjny, który zachęca do rozwoju umiejętności i kompetencji, które będą potrzebne w całej karierze zawodowej kandydatów jako specjalista od czytania lub autokarem alfabetyzacji. Program doktora w zakresie czytania, języka i umiejętności jest zaprojektowany, aby zapewnić studentom duże doświadczenie w programach badawczych, teorii, czytanie, pisanie i multiliteracy. Nasi absolwenci są przygotowani, by stać wykładowców i liderów w tworzeniu i realizacji programów alfabetyzacji oparte na badaniach w różnych ustawieniach, w tym szkół publicznych i prywatnych, w szkołach i na uniwersytetach, dorosłych i programów pomocowych środowiskowych, ustawienia szkoleń firmowych i nonprofit edukacyjna przedsięwzięciach. Academic Wymagania kwalifikacyjne: licencjat i magisterium z amerykańskiego odpowiednika, regionalnie akredytowanych instytucji Aktualny Graduate Record Exam (GRE) lub Miller Analogie wyniki testowe (test podjęta w ciągu poprzednich trzech lat) Biegłość w języku angielskim: IELTS: minimum 6.0 lub TOEFL: minimum 60 (internet-based) lub Michigan Test: minimalna 85 Oficjalne wyniki testów powinny być udostępnione. Zagraniczni studenci, którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem wykładowym jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. Inne dokumenty: Wypełniony i podpisany wniosek cel oświadczenie Pisanie próbkę: Umieść papier z programu pana twego, który wykazuje zdolność do pisania w sposób naukowej na poziomie typowym dla prac dyplomowych. Próbka ta powinna zbliżyć, ale nie przekracza, pięć stron długości Profesjonalne CV pokazuje dotychczasowe doświadczenia: co najmniej dwa lata udanego nauczania / doświadczenie administracyjne Kopia oficjalnego transkryptu Kopia paszportu Ocena transkrypt obce * Dwa listy polecające Dowód znajomości języka angielskiego Oświadczenie o finansach / wyciąg z konta bankowego / gwarancja finansowa [-]

PhD, Przywództwo: Wykształcenie Wyższe

Concordia University Chicago
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat October 2017 Stany Zjednoczone Chicago

Specjalizacja w przywództwie szkolnictwa wyższego jest przeznaczony dla profesjonalistów, szkół wyższych, którzy mają za cel stać się uznanym ekspertem w dziedzinie edukacji przywództwa, administracji szkolnictwa i edukacji. [+]

Dr Leadership: Szkolnictwo wyższe Specjalizacja w przywództwie szkolnictwa wyższego jest przeznaczony dla profesjonalistów, szkół wyższych, którzy mają za cel stać się uznanym ekspertem w dziedzinie edukacji przywództwa, administracji szkolnictwa i edukacji. Kursy z naciskiem program na polityk, praktyk i kwestii poruszanych zarówno instytucje policealne publiczne i prywatne. Studenci zdobywają umiejętności badawcze, które wynikają z podejmowania decyzji opartych na dowodach, a jednocześnie zyskuje zrozumienie zawiłości uczelniach. Program koncentruje się na systemy szkolnictwa wyższego w Stanach Zjednoczonych, ale także analizuje globalizacji szkolnictwa wyższego. Specjalizacja w dziedzinie szkolnictwa wyższego został zaprojektowany, aby umożliwić studentom: Zrozumieć złożoność szkolnictwa wyższego i jego organizacyjnych i biznesowych zasad i praktyk. Zastosuj i analizowanie rozwiązań edukacyjnych, które wspierają i napędzają wyższe wykształcenie i zatrzymanie studentów i sukces. Strategicznie poparcie różnych interesariuszy ze świadomych i rozsądnych decyzji. Identyfikowanie i integrować kierunki przywódcze, które wyrównują z misją instytucjonalnych oraz sprawozdania wzroku. Ćwiczenie profesjonalną etyczne zachowanie, które obsługuje misji instytucjonalnej i alokacji zasobów w celu wspierania i realizacji celów instytucjonalnych. Wymagania merytoryczne Academic Wymagania kwalifikacyjne: licencjat i magisterium z amerykańskiego odpowiednika, regionalnie akredytowanych instytucji Aktualny Graduate Record Exam (GRE) lub Miller Analogie wyniki testowe (test podjęta w ciągu poprzednich trzech lat) Biegłość w języku angielskim: IELTS: minimum 6.0 lub TOEFL: minimum 60 (internet-based) lub Michigan Test: minimalna 85 Oficjalne wyniki testów powinny być udostępnione. Zagraniczni studenci, którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem wykładowym jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. Inne dokumenty: Wypełniony i podpisany wniosek cel oświadczenie Pisanie próbkę: Umieść papier z programu pana twego, który wykazuje zdolność do pisania w sposób naukowej na poziomie typowym dla prac dyplomowych. Próbka ta powinna zbliżyć, ale nie przekracza, pięć stron długości Profesjonalne CV pokazuje dotychczasowe doświadczenia: co najmniej dwa lata udanego nauczania / doświadczenie administracyjne Kopia oficjalnego transkryptu Kopia paszportu Ocena transkrypt obce * Dwa listy polecające Dowód znajomości języka angielskiego Oświadczenie o finansach / wyciąg z konta bankowego / gwarancja finansowa [-]

Dr Przywództwa: Przywództwo Edukacyjne

Concordia University Chicago
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat October 2017 Stany Zjednoczone Chicago

Departament Chicago Concordia University of Leadership jest liderem w dostarczaniu nauczycielom jakości, odpowiedniej i aktualnej kształcenia akademickiego, co znacznie poprawia przewodnictwo nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają szkół publicznych i niepublicznych. [+]

. Dr Przywództwa: Przywództwo edukacyjne Departament Chicago Concordia University of Leadership jest liderem w dostarczaniu nauczycielom jakości, odpowiedniej i aktualnej kształcenia akademickiego, co znacznie poprawia przewodnictwo nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają szkół publicznych i niepublicznych. Opowiadamy o naszych doktorantów studiów i wszystkich uczniów w szkołach publicznych i niepublicznych. Jesteśmy profesjonalistami, którzy odblaskowe zapewniają jakość, odpowiednie wykształcenie i aktualną dla naszych absolwentów kandydatów przywództwa. Przygotowujemy naszych kandydatów jako nauczyciel i administrator przywódcy prowadzące szkoły publiczne i niepubliczne w służbie uczniów, tak aby mogły stać się skuteczne obywateli w społeczeństwie globalnym. Wymagania merytoryczne Academic Wymagania kwalifikacyjne: licencjat i magisterium z amerykańskiego odpowiednika, regionalnie akredytowanych instytucji Aktualny Graduate Record Exam (GRE) lub Miller Analogie wyniki testowe (test podjęta w ciągu poprzednich trzech lat) Biegłość w języku angielskim: IELTS: minimum 6.0 lub TOEFL: minimum 60 (internet-based) lub Michigan Test: minimalna 85 Oficjalne wyniki testów powinny być udostępnione. Zagraniczni studenci, którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem wykładowym jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. Inne dokumenty: Wypełniony i podpisany wniosek cel oświadczenie Pisanie próbkę: Umieść papier z programu pana twego, który wykazuje zdolność do pisania w sposób naukowej na poziomie typowym dla prac dyplomowych. Próbka ta powinna zbliżyć, ale nie przekracza, pięć stron długości Profesjonalne CV pokazuje dotychczasowe doświadczenia: co najmniej dwa lata udanego nauczania / doświadczenie administracyjne Kopia oficjalnego transkryptu Kopia paszportu Ocena transkrypt obce * Dwa listy polecające Dowód znajomości języka angielskiego Oświadczenie o finansach / wyciąg z konta bankowego / gwarancja finansowa [-]

PhD, Przywództwo: Wczesna Edukacja

Concordia University Chicago
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat October 2017 Stany Zjednoczone Chicago

Concordia University Chicago wczesnej edukacji studia doktoranckie skupia się na przygotowaniu pewnych siebie i kompetentnych liderów, którzy mogą udzielić głosu dla małych dzieci ... [+]

Dr Leadership: Wczesna edukacja Concordia University Chicago wczesna edukacja Studia doktoranckie skupia się na przygotowaniu pewnych siebie i kompetentnych liderów, którzy mogą udzielić głosu dla małych dzieci, a kto poświęci się do zapewnienia wszystkie małe dzieci mają dostęp do sprawiedliwego, właściwych i jakości oferty w zakresie opieki i nauki w każdym wieku iw każdym środowisku. Stopień zbudowana jest na kandydata wcześniejszej pracy w polu. Program zapewnia teoretyczne i praktyczne ramy dla zaawansowanych prac i przywództwa w dziedzinie wczesnego dzieciństwa, z naciskiem na aktualnych badań. Program stwarza możliwość dr obecnych i przyszłych liderów w dziedzinie rozszerzenia wiedzy w edukacji wczesnoszkolnej i rozwijać rozumienie obecnych i przyszłych problemów w tej dziedzinie. Możliwości te są zorganizowane w zajęciach praktycznych doświadczeń w tej dziedzinie i badań. Wymagania merytoryczne Academic Wymagania kwalifikacyjne: licencjat i magisterium z amerykańskiego odpowiednika, regionalnie akredytowanych instytucji Aktualny Graduate Record Exam (GRE) lub Miller Analogie wyniki testowe (test podjęta w ciągu poprzednich trzech lat) Biegłość w języku angielskim: IELTS: minimum 6.0 lub TOEFL: minimum 60 (internet-based) lub Michigan Test: minimalna 85 Oficjalne wyniki testów powinny być udostępnione. Zagraniczni studenci, którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem wykładowym jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. Inne dokumenty: Wypełniony i podpisany wniosek cel oświadczenie Pisanie próbkę: Umieść papier z programu pana twego, który wykazuje zdolność do pisania w sposób naukowej na poziomie typowym dla prac dyplomowych. Próbka ta powinna zbliżyć, ale nie przekracza, pięć stron długości Profesjonalne CV pokazuje dotychczasowe doświadczenia: co najmniej dwa lata udanego nauczania / doświadczenie administracyjne Kopia oficjalnego transkryptu Kopia paszportu Ocena transkrypt obce * Dwa listy polecające Dowód znajomości języka angielskiego Oświadczenie o finansach / wyciąg z konta bankowego / gwarancja finansowa [-]

PhD, Przywództwo: Program Nauczania I Nauka

Concordia University Chicago
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat October 2017 Stany Zjednoczone Chicago

Studia doktoranckie Concordia University Chicago w przywództwie z koncentracją w program nauczania i przeznaczony jest dla nauczycieli, którzy chcieliby realizować program jako wychowawcy i naukowcy przygotowują się do funkcji kierowniczych w szkołach publicznych lub prywatnych. [+]

. Dr Leadership: Programy i Instrukcje Studia doktoranckie Concordia University Chicago w przywództwie z koncentracją w program nauczania i przeznaczony jest dla nauczycieli, którzy chcieliby realizować program jako wychowawcy i naukowcy przygotowują się do funkcji kierowniczych w szkołach publicznych lub prywatnych. Program ten rozwija ekspertów edukacyjnych, którzy mogą zaprojektować, wdrożyć, oceny i zarządzania programami nauczania i wychowywania w K-12 szkół. Cele kształcenia Rozwijanie umiejętności w zakresie badań i krytycznego myślenia w dziedzinie nauczania i kształcenia, z wiedzy teoretycznej i praktycznej. Rozwijanie kompetencji w zakresie oceny programów nauczania, rozwoju i mapowania. Lepszego zrozumienia w procesie nauczania i uczenia się. Budowanie duże doświadczenie zawodowe w dziedzinach związanych z programem nauczania i nauki. Pomoc i ołowiu reform i zmian wysiłki związane z rozwojem nauczycieli w szkołach. Zajęć będzie pomagać w ułatwianiu poszukiwania, dyskusje i zrozumienia wyzwań i możliwości kształcenia nauczycieli. Wymagania merytoryczne Academic Wymagania kwalifikacyjne: licencjat i magisterium z amerykańskiego odpowiednika, regionalnie akredytowanych instytucji Aktualny Graduate Record Exam (GRE) lub Miller Analogie wyniki testowe (test podjęta w ciągu poprzednich trzech lat) Biegłość w języku angielskim: IELTS: minimum 6.0 lub TOEFL: minimum 60 (internet-based) lub Michigan Test: minimalna 85 Oficjalne wyniki testów powinny być udostępnione. Zagraniczni studenci, którzy uzyskali wykształcenie wyższe od akredytowanej instytucji w Stanach Zjednoczonych, lub studentów z międzynarodowej uczelni anglojęzycznych (w których językiem wykładowym jest język angielski) nie muszą przedstawić ocenę języku angielskim. Inne dokumenty: Wypełniony i podpisany wniosek cel oświadczenie Pisanie próbkę: Umieść papier z programu pana twego, który wykazuje zdolność do pisania w sposób naukowej na poziomie typowym dla prac dyplomowych. Próbka ta powinna zbliżyć, ale nie przekracza, pięć stron długości Profesjonalne CV pokazuje dotychczasowe doświadczenia: co najmniej dwa lata udanego nauczania / doświadczenie administracyjne Kopia oficjalnego transkryptu Kopia paszportu Ocena transkrypt obce * Dwa listy polecające Dowód znajomości języka angielskiego Oświadczenie o finansach / wyciąg z konta bankowego / gwarancja finansowa [-]

Lekarz Edukacji

Oral Roberts University
Stacjonarne lub online September 2017 Stany Zjednoczone Tulsa

Profesjonalizm. Moralność. Etyka. Współczucie. Przywództwo. Wielkim nauczycielem lub administrator nie tylko uczyć lub zarządzać, ale pomaga studentów i wykładowców się lepsze jednostki. [+]

Profesjonalizm. Moralność. Etyka. Współczucie. Przywództwo. Wielkim nauczycielem lub administrator nie tylko uczyć lub zarządzać, ale pomaga studentów i wykładowców się lepsze jednostki. Graduate School of Education w oru jest zobowiązana do przekazywania możliwość dla osób, które odpowiedziały na wezwanie Boga, aby stać się "profesjonalnych wychowawców chrześcijańskich przekształcone." Szkolenia edukacyjne z chrześcijańskiego światopoglądu jest najlepszym sposobem, aby osiągnąć ten ważny cel, a to, co otrzymasz w ORU Graduate School of Education - wiedzy, umiejętności i podstawy inspiracji pomóc wpływ i przekształcić życie. Ten program, zaprojektowany wokół tematu "przekształcone Wychowawców", przygotowuje profesjonalnych wychowawców chrześcijańskich, aby przejść do każdego człowieka świata, z pasją do Chrystusa podczas zaszczepienie zalety etycznego zachowania, wiedzy i kompetencji w swoich studentów, którzy będą z kolei społeczeństwa zmiana. ORU Graduate School of Education oferuje możliwość dla osób, które posiadają zasad chrześcijańskich, aby uzyskać zaawansowane przygotowania do obowiązków zawodowych w edukacji na całym świecie. Wszystkie nasze programy są przeznaczone dla ucznia na odległość dla dorosłych. Podstawowy system dostarczania do oferty kursów stał się intensywny, ale przyjemny w formacie 4-dniowa klasy moduł. Moduły te mają duże zadania przed i pocztowych, symulacje i dynamiczne dyskusji w klasie. Wyjątkowa wytrzymałość programu jest to, że studenci przyczynić perspektywy krajowych i międzynarodowych. Kursy podstawowe Wszystkie doktoranci są zobowiązani do podjęcia następujących kursów podstawowych: teorii organizacji w administracji, Historia i filozofia edukacji, przywództwo, Studiów Edukacyjnych Zmiana strategii dla i współczesnych zagadnień nauczania. Te kursy podstawowe mają na celu pomóc studentom w tworzeniu doktorską kompleksowe badania. Obszary koncentracji - Wyższa Szkoła Edukacji i Administracji - Szkoła Administracji Publicznej - Chrześcijańska Szkoła Administracji Wyniki Osób poszukujących Doktorem stopień edukacji można znaleźć szereg opcji kariery. Niektóre obszary są: - prezes University - Uniwersytet dziekan - Uniwersytet Dział krzesło - profesorowie Uniwersytetu - kuratorów - Główny - Administratorzy [-]

Ph.D. Lub Ed.D. Przywództwa Dla Rozwoju Nauki I Usługi W Szkolnictwie Wyższym

Cardinal Stritch University
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 6 semestry June 2017 Stany Zjednoczone Milwaukee

Doktorat w Leadership for Advancement of Learning and Service w szkolnictwie wyższym (Ed.D. lub Ph.D.) przygotuje Ci wnieść znaczący wkład do organizacji i pomoże Ci stać się transformacyjny liderem w dziedzinie szkolnictwa wyższego. [+]

. Doktorat w Leadership for Advancement of Learning and Service w szkolnictwie wyższym (Ed.D. lub Ph.D.) przygotuje Ci wnieść znaczący wkład do organizacji i pomoże Ci stać się transformacyjny liderem w dziedzinie szkolnictwa wyższego. Program przeznaczony jest dla liderów obecnych i potencjalnych pracujących w dwu- i czteroletnich college'ów i uniwersytetów oraz społeczności i politechnikach, którzy starają się być katalizatorem zmian w znaczący ich organizacji. Programy dla doktora Leadership for Advancement of Learning and Service w Wyższej Edukacji skupia się na współczesnych teorii przywództwa z silnym fundamencie w badaniach. Szerokie rozumienie na złożony charakter szkolnictwa wyższego jest wplecione w całym programie nauczania, ale głównym celem programu jest, aby przygotować się do prowadzenia swojej organizacji poprzez znaczącą zmianę i transformację. Zamiast po prostu budując swoją wiedzę z teorii edukacji wyższej, dowiesz się, aby stać się liderem, który będzie skutecznie funkcjonować w ramach organizacji do tworzenia pozytywnych zmian. Nowa kohortowe rozpocznie raz w roku w czerwcu. Program rozpoczyna się od dwóch tygodni, przez cały dzień Lato Institute, który odbywa się na terenie kampusu w Milwaukee. Po ukończeniu Instytutu klas spotykają się na Uniwersytecie Kardynała Stritch City Center w Milwaukee. Klasy spełniają jeden weekend w miesiącu podczas jesienią i wiosną semestry: 4-8 pm piątki, soboty 8 am - 4 pm, i niedziele 9 am-1 pm. Kursy EDHE 781 - Współczesne problemy w szkolnictwie wyższym EDHE 783 - Sprawy studenckie Administracja w szkolnictwie wyższym EDHE 784 - Strategie Innowacyjne w szkolnictwie wyższym EDHE 790 - Przywództwo w Learning Institute oraz serwis Szkolnictwa Wyższego I EDHE 791 - The American College i University: Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość EDHE 792 - Przywództwo w Learning Institute oraz serwis Szkolnictwa Wyższego II EDHE 793 - Teoria i praktyka organizacyjna w szkolnictwie wyższym EDHE 794 - Przywództwo w Learning Institute oraz serwis Szkolnictwa Wyższego III EDHE 795 - Curriculum, Instrukcja, i ocena Wymagania stopnia Doktorat z zakresu przywództwa w Szkolnictwie Wyższym Rekrutacja Zastosowanie Nie ma kosztów, aby złożyć wniosek rekrutacji on-line. Aplikacje dla tego programu są sprawdzane na zasadzie walcowania więc wystarczająco dużo czasu przed rozpoczęciem programu do rozpatrzenia. Studenci ubiegający jako studentów zagranicznych będą musiały przedstawić dodatkowe informacje dotyczące znajomości języka oraz statusu wizy studenckiej. Wymagania stopnia Wszystko doktorska zajęć została pomyślnie zakończona. Wszystkie trzy roczne oceny pasm programowych zostały pomyślnie zakończone. Wszystkie wymagania programu (godzina zespołu badawczego, formy goal Mentor, LLSR, etc.) Rozprawa została przyjęta i zatwierdzona. Prezentacja ustna została pomyślnie zakończona. Wszystkie zobowiązania finansowe poniesione z Uniwersytetem zostały spełnione. Wszystkie kredyty podyplomowe stosowane do stopnia zostały zdobyte w ciągu siedmiu lat w czasie studiów. Opcje stopnia Doktorat z zakresu przywództwa w Szkolnictwie Wyższym Osoby mogą prowadzić OSOBĄ Ed.D. (Doctor of Education) lub Ph.D. (Doctor of Philosophy) w tym programie. Ph.D. Program jest bardziej oparte na badaniach, natomiast Ed.D. Program jest bardziej zorientowany lekarz. Ph.D. Program wymaga dodatkowych 3 kredyty w teorii i badań naukowych; 63 kredyty są wymagane dla Ed.D. program. Pod koniec pierwszego roku studiów doktoranckich, ty decydujesz, czy chcesz realizować Ed.D. lub Ph.D. [-]

Doktorat W Edukacji

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 lat September 2017 Stany Zjednoczone Washington

W Wyższej Szkole Edukacji i Rozwoju Człowieka (GSEHD), zdajemy sobie sprawę, że nasz postęp jako jednostki i społeczności, kraju i na świecie, należy przyjąć rozumienie edukacji zarówno jako dziedziny praktyki i kierunku studiów. Ten Ph.D. Program koncentruje się na innowacyjnych rozwiązań ważnych krajowych i światowych problemów, w których kształcenie i rozwój człowieka odgrywają znaczącą rolę, ale które wymagają teoretyczne i metodologiczne narzędzia z wielu dyscyplin. [+]

Doktorat w edukacji W Wyższej Szkole Edukacji i Rozwoju Człowieka (GSEHD), zdajemy sobie sprawę, że nasz postęp jako jednostki i społeczności, kraju i na świecie, należy przyjąć rozumienie edukacji zarówno jako dziedziny praktyki i kierunku studiów. Ten Ph.D. Program koncentruje się na innowacyjnych rozwiązań ważnych krajowych i światowych problemów, w których kształcenie i rozwój człowieka odgrywają znaczącą rolę, ale które wymagają teoretyczne i metodologiczne narzędzia z wielu dyscyplin. Unikalne w porównaniu to peer instytucji, studenci będą wybierane przez dr GSEHD za w edukacji opartej na zobowiązaniu się do poszukiwań, badań, analizy i rozwiązywania problemów z atrakcyjną kluczowe wyzwanie naszych czasów. Od pierwszego dnia przyjęcia do programu, uczniowie będą częścią interdyscyplinarnego zespołu badawczego wydziału i rówieśników. W ciągu czterech lat intensywnych badań, jako część zespołu, uczniowie będą testować i tworzyć teorie, prowadzenia badań i budować wiedzę pionierem przełomowych, zintegrowane rozwiązania pilnych kwestii. Ph.D. Interdyscyplinarnych zespołów badawczych (CRT) opiera się na mocnych intelektualnych naszego wydziału, zainteresowań badawczych, a sukces zawodowy, a jednocześnie czerpiąc społeczności współpracowników w całej GW. W pracy z ich CRT, doktoranci będą zachęcani do wzięcia ekspansywnego podejścia do rozwiązywania problemów poprzez integrowanie perspektyw z dziedziny edukacji, filozofii, ekonomii, socjologii, antropologii, psychologii, neurologii, zdrowia i prawa. Washington, DC, oferuje wyjątkowe warunki do odkrycia, stypendium i znaczący wkład do polityki i praktyki krajowej i globalnej. Jako członkowie CRT, absolwenci będą przygotowani do informowania, inspirować i debata wpływu i podejmowanie decyzji z lokalnych okręgów szkolnych do rządu federalnego, z krajowych fundacji badawczych do instytucji globalnych, w tym Grupy Banku Światowego. Przewidujemy inauguracyjnym CRT rozpocząć się jesienią 2017 roku. Wybór programu jest konkurencyjny i oparty na dotychczasowych osiągnięciach i dopasowanie do celów i misji programu. Wraz z innymi materiałami aplikacji, zainteresowani kandydaci muszą złożyć oświadczenie o celu artykułowania interdyscyplinarną temat badań edukacja, uzasadnienie wspierającą badania tego tematu, oraz w jaki sposób wpisuje się w wybranym CRT. Tematem pierwszego CRT zostało wybrane i zbada edukacji i nierówności w skali lokalnej, krajowej i globalnej. Dodatkowe CRT mogą zostać opracowane we wrześniu 2016 roku, a jeżeli tak, informacje zostaną zamieszczone na tej stronie. Warunki przyjęcia Stopień Tytuł magistra w dziedzinie związanej z proponowanych studiów podyplomowych interdyscyplinarne. Transkrypcje Oficjalne stenogramy z każdej instytucji uczęszczanej czy stopień został zakończony; Absolwent i licencjackich. Znormalizowane wyniki testów Oficjalne wyniki testu GRE nie starsze niż pięć lat. Zagraniczni studenci muszą również złożyć TOEFL wyniki nie starsze niż dwa lata. minimalny wynik TOEFL do przyjęcia jest 100 w Internecie opartych lub 600 w formie papierowej; IELTS 7,0. Kod instytucjonalna jest 5246. zalecenia Wymagane Trzy (3) listy polecające. Listy będą dokumentować potencjału analitycznego myślenia, umiejętności badawczych / naukowych doświadczeń, historii i pisania możliwości i zdolności do odkrywania interdyscyplinarnych / złożonych problemów. Określenie celu Esej 750 - 1200 słów, w którym kandydat stwierdza jego / jej cel w podejmowaniu interdyscyplinarne studia podyplomowe, w tym: (a) uzasadnienie ubiegania się o stopień doktora w określonym interdyscyplinarne naciskiem na badania naukowe; (B) artykulacja celów akademickich i dalekiego zasięgu cele zawodowe; (C) Ostrość i przegląd zainteresowań badawczych, oraz (d), jak jego / jej tło i pokrewnych kwalifikacji Przygotowaliśmy go / ją do tej pracy. Życiorys Aktualny życiorys. Pisanie próbki (opcjonalnie) Kandydaci są zachęcani do złożenia zapisu bieżącej próbki. Próbka powinna odzwierciedlać zdolności kandydata do wyrażania skomplikowanych pomysłów i wykorzystanie dowodów na poparcie jego / jej argumentów. Próba zapisu powinny również stanowić przykład umiejętności badawczych kandydata, a także jego / jej zaangażowania ze stypendium w dążeniu do jego / jej zainteresowań badawczych. Udział w Wywiad Rozmowa przez wykładowców w tym prezentacji i dyskusji naukowej, w jaki sposób praca kandydata zmieści się z proponowanym tematem interdyscyplinarnego zespołu badawczego. CRT1 Edukacja i nierówności Nauka oferuje możliwość mobilności społecznej i gospodarczej. Wykształcenie może również utrzymywać i utwardzić stratyfikacji społecznej. Inauguracyjny Krzyż Dyscyplinarny Zespół Badawczy (CRT) zbada przecięcie dostępu i tożsamości jako dwóch kluczowych obszarach informujących rozważenie edukacji i nierówności. Wiele problemy badawcze są rozpatrywane i zostaną uściślone z wejściem inauguracyjnym grupie doktorantów. Obszary przesłuchania m.in. płeć, obywatelstwo, niepełnosprawność, etnicznej, rasowej i konfliktów związanych z tożsamością, gdyż krzyżują się z dostępem do K-12, szkolnictwa wyższego i usług socjalnych. Porządek CRT może zawierać pytania, takie jak: W jaki sposób ekspozycja na pozytywnych działań opartych Psychologia w K-12 ustawień wpływają policealne rejestracji i sukces dla studentów niepełnosprawnych? Co określa sprężystość i jak go zmierzyć? Jakie jest doświadczenie i wpływ stereotypów na temat wyników uczniów? Jakie polityki i struktur ułatwiających wyższej retencji edukacja, wydajność i uzupełnianie dla zmarginalizowanych społeczności? Jak systemy szkolnictwa wyższego reagować na nieoczekiwane strumieni migrantów poszukujących dostępu? Czy istnieją różnice w doświadczeniach pierwszego i drugiego pokolenia imigrantów? Jak imigracji wpływającym młodzieńcze spojrzenie na globalnych obywatelskich i politycznych poglądów? Jaki jest związek między młodzieży narodowej tożsamości i perspektyw na płeć i nierówności rasowej? Gdy nierówność jest obecny, społeczne i ekonomiczne różnice często Harden tożsamości powoduje konflikty i niepokoje. Dołącz do naszej CRT i szukać sposobów, aby stworzyć możliwości nauki, edukacji obywatelskiej, rozwoju gospodarczego i mobilności społecznej. Transformacja Begins Tutaj Dowiedz się więcej o doktorat w programie Edukacja znajduje się na terenie kampusu (202-994-9283). [-]

EDD - Organizacja Human & Learning And Executive Leadership Programy

The George Washington University - Graduate School Of Education & Human Development
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu June 2017 Stany Zjednoczone Washington

Doktor Edukacji w ludzkich i organizacyjnych Learning (HOL) w The George Washington University (GW) jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów z fundacji w odpowiednich teorii, koncepcji i praktyk, koncentrując się na wzajemnych relacjach między ludźmi, organizacjami i nauki. Program przygotowuje uczniów do kwestionowania założeń poprzez krytyczną refleksję i grupy zastępczej i samokształcenie. Teoria, badania i praktyka są zrównoważone w całym programie. Departament HOL jest odbiorcą dwukrotny Akademii Rozwoju Zasobów Ludzkich nagrodę za "Najlepszy Program". Jest to pierwszy program w tej dziedzinie multidyscyplinarnym w Stanach Zjednoczonych, które zostały ustanowione w 1958 roku. [+]

. Ed.D. - Organizacja Human & Learning and Executive Leadership Programy Program Doktor Edukacji w ludzkich i organizacyjnych Learning (HOL) w The George Washington University (GW) jest zaprojektowany w celu zapewnienia specjalistów z fundacji w odpowiednich teorii, koncepcji i praktyk, koncentrując się na wzajemnych relacjach między ludźmi, organizacjami i nauki. Program przygotowuje uczniów do kwestionowania założeń poprzez krytyczną refleksję i grupy zastępczej i samokształcenie. Teoria, badania i praktyka są zrównoważone w całym programie. Departament HOL jest odbiorcą dwukrotny Akademii Rozwoju Zasobów Ludzkich nagrodę za "Najlepszy Program". Jest to pierwszy program w tej dziedzinie multidyscyplinarnym w Stanach Zjednoczonych, które zostały ustanowione w 1958 roku. Nasi uczniowie Zazwyczaj studenci są specjalistów, którzy są w połowie lub wyższego szczebla stanowisk pracy. Obejmują one menedżerów, konsultantów, pracujących na własny rachunek i właścicieli firm z czołowych organizacji o różnej wielkości i typu. Przynoszą także różnych środowisk edukacyjnych, z dyplomem w dziedzinach takich jak biznes, edukacja, ochrona zdrowia i nauk medycznych, inżynierii i technologii. Uczniowie są zachęcani do tworzenia społeczności edukacyjnych, aby zapewnić wsparcie zbiorowej, propagowanie nauki działania i modelować kultury uczenia się. Studia doktoranckie HOL jest dostępny w następujących wariantach: Foggy Bottom Campus studiów doktoranckich - W niepełnym wymiarze czasu lub nauki w pełnym wymiarze godzin - Zajęcia spełniać codzienne wieczory na głównym kampusie GW Wykonawczy Leadership Program (ELP) - Dostawa Kohorta - Zajęcia spełniają jeden weekend w miesiącu na GW Virginia Campus Nauki i Technologii w Ashburn, VA [-]

EDD / PhD, Przywództwo, Wykształcenie Wyższe

Concordia University Chicago Online
Stacjonarne lub online Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Chicago

Departament Chicago Concordia University of Leadership jest liderem w dostarczaniu nauczycielom jakości, odpowiedniej i aktualnej kształcenia akademickiego, co znacznie poprawia przewodnictwo nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają szkół publicznych i niepublicznych. [+]

Departament Chicago Concordia University of Leadership jest liderem w dostarczaniu nauczycielom jakości, odpowiedniej i aktualnej kształcenia akademickiego, co znacznie poprawia przewodnictwo nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają szkół publicznych i niepublicznych. Opowiadamy o naszych doktorantów studiów i wszystkich uczniów w szkołach publicznych i niepublicznych. Jesteśmy profesjonalistami, którzy odblaskowe zapewniają jakość, odpowiednie wykształcenie i aktualną dla naszych absolwentów kandydatów przywództwa. Przygotowujemy naszych kandydatów jako nauczyciel i administrator przywódcy prowadzące szkoły publiczne i niepubliczne w służbie uczniów, tak aby mogły stać się skuteczne obywateli w społeczeństwie globalnym. O stopniu Ten program doktorska przygotowuje kandydatów do okręgowych w całej obowiązków administracyjnych publicznych lub niepublicznych. Program został zaprojektowany, aby pomóc doktoranta: Promuj sukces wszystkich uczniów poprzez opracowanie i wdrożenie wspólnej wizji nauki, który wspiera proces uczenia się. Opracowanie zaawansowanych umiejętności w zakresie zarządzania organizacji, działalności i zasobów na rzecz bezpiecznego, efektywnego i skutecznego środowiskach edukacyjnych w szkołach i powiatu. Współpracę z personelu, deski edukacji, studentów, rodzin i członków społeczności w odpowiedzi na różnorodne interesy edukacyjnych i społecznych i potrzeb, a także zasobów społeczności mobilizują. Wykazać, integralność, uczciwość i etyczne postępowanie w celu wsparcia i przyspieszenia rozwoju moralnego społeczności szkolnej. Zrozumieć i odpowiedzieć na większe kontekstach politycznych, społecznych, ekonomicznych, prawnych i kulturowych. Program Kompetencje i Wyniki Zademonstruj instruktażowy Przywództwo Kompetencja: Analizować programy szkoleniowe i dane o osiągach uczeń wspierać sukces dla wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać się zrozumieniem różnych instruktażowe metod badawczych i może analizować porównywalne mocne i słabe strony każdej metody. Kandydaci mają możliwość korzystania jakościowych i ilościowych danych, odpowiednich metod badań, technologii i systemów informatycznych w celu opracowania planu dalekiego zasięgu dla dzielnicy, który ocenia systemy poprawy i odpowiedzialności dzielnicy. Kandydaci wykazać zdolność do wykorzystywania i promowania technologii i systemów informatycznych w celu wzbogacenia nauczania powiatowych i instrukcji, monitorowanie praktyk instruktażowe i zapewnić pomoc dla administratorów, którzy mają potrzeby w zakresie doskonalenia. Kandydaci wykazać zdolność do alokowania zasobów oraz uzasadnić, aby utrzymać program instruktażowy. Kandydaci wykazać zdolność do ułatwienia i angażować się w działania, które korzystają z najlepszych praktyk i należytych badań edukacyjnych w celu poprawy programów instruktażowych. Kandydaci wykazać zdolność do wspierania pracowników szkół i okręgowych w zrozumieniu i stosowaniu najlepszych praktyk w zakresie uczenia się uczniów. Kandydaci mogą ubiegać się zrozumienia i troski o różnorodność, teorii rozwoju człowieka i sprawdzonej teorii uczenia się i motywacji do procesu uczenia się. Kandydaci zrozumieć, jak korzystać z odpowiednich strategii badawczych do profilu osiągnięcia uczniów w dzielnicy i analizować różnice pomiędzy podgrupami. Wykazać Przywództwo Nadzoru Ethical Kompetencja: Ocenić Szkoła klimat, kultura i profesjonalny personel, aby zapewnić świadczenie wsparcia dla sukcesu wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać się wiedzą dorosłych strategii uczenia się i umiejętność wykorzystywania technologii i badań w celu profesjonalnego projektowania rozwoju, koncentrując się na autentycznych problemów i zadań, mentoring, coaching, konferencji i innych technik, które promują nową wiedzę i umiejętności w miejscu pracy. Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania strategie, takie jak obserwacje i wspólnych refleksji, aby pomóc tworzyć kompleksowe profesjonalne plany rozwoju z personelem powiatowych i szkolnych. Kandydaci rozwijać indywidualne profesjonalne plany rozwoju, które odzwierciedlają zaangażowanie na rzecz uczenia się przez całe życie i najlepszych praktyk. Wykazać skuteczne, praktyczne i etyczne zdolności przywódcze Zarządzania Kompetencja: Plan dla efektywnego wykorzystania podatkowych, zasobów ludzkich i materialnych w celu promowania sukces wszystkich studentów w ramach bezpiecznego, skutecznego i efektywnego środowiska edukacyjnego. Wyniki: Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania z wiedzy doświadczalnej metody uczenia się, nauczania, rozwoju ucznia, rozwoju organizacyjnego i zarządzania danymi w celu optymalizacji nauki dla wszystkich uczniów. Kandydaci wykazywać efektywną organizację środków fiskalnych, ludzkich i materialnych, dając pierwszeństwo do nauki i bezpieczeństwa studentów wykazując jednocześnie zrozumienie procesów budżetowania okręgowych i powiernicze obowiązki. Kandydaci wykazać się umiejętnością zorganizowania okręgu na podstawie wskaźników kapitałowych, efektywności i skuteczności i może stosować zasady prawne, które promują równość. Kandydaci wykazać zrozumienie jak stosować zasady prawne w celu promowania i zapewnienia bezpiecznych, skutecznych i wydajnych urządzeń. Wykazać się umiejętnością skutecznego porozumiewania się z rodzicami i innymi członkami społeczności Kompetencja: Engage Wspólnoty poza wspierające zapewnienia powodzenia wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać zdolność do ułatwienia planowania i wdrażania programów i usług, które zgromadzi zasobów rodzin i społeczności, aby pozytywnie wpływać na kształcenie uczniów. Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania z informacji publicznej i wiedzy oparte na badaniach zagadnień i tendencji do współpracy z członkami społeczności i organizacji społecznych, aby mieć pozytywny wpływ na uczeniu się uczniów. Kandydaci mają zastosowanie zrozumienie modeli community relations, strategie marketingowe i procesów opartych na danych decyzyjnych i teorii komunikacji do ram rzemieślniczych do szkoły, biznesu, społeczności, rządów i partnerstwa szkół wyższych. Kandydaci wykazać zdolność do opracowania i wdrożenia planu pielęgnowanie relacji z liderami społeczności i docieraniu do innej firmy, religijnych, organizacji politycznych i usług, aby wzmocnić programy i cele rejonowe wsparcia. Kandydaci wykazać się zdolnością do zaangażowania członków społeczności, grup i innych zainteresowanych stron w części podejmowaniu decyzji, co odzwierciedla zrozumienie strategii wykorzystać dystryktu integralną rolę w większej społeczności. Kandydaci wykazać zdolność do współpracy z agencjami wspólnotowymi zintegrować zdrowia, społecznych i innych usług w szkołach zajęcia dla studentów i rodzinnych warunków, które wpływają na uczenie. Kandydaci wykazać zdolność do prowadzenia stosunków społecznych, że stosunki model stosowany multimedialne praktyki. Kandydaci opracowywania i wdrażania strategii, które wspierają zaangażowanie rodzin w wychowaniu swoich dzieci, wzmocnienie wśród pracowników powiatowego pewność, że rodziny mają najlepsze interesy swoich dzieci w umyśle. Zrozum zróżnicowane populacje Kompetencja: Demonstracja świadomości i wrażliwości na potrzeby wszystkich uczniów, aby zapewnić sukces edukacyjnych w szkołach i powiatu. Wyniki: Kandydaci wykorzystują aktualną wiedzę na temat zasad i przepisów regulujących edukację dla populacji sub (tj kształcenia specjalnego, utalentowany i obdarzony, ELL podgrupy etniczne). Kandydaci wykazywać poszanowanie praw innych osób w zakresie poufności, godności i uczciwości. Kandydaci ocenić dane i określić potrzeby związane z podaniem subpopulacji, aby zapewnić sukces w szkole i odpowiednie osiągnięcia. Kandydaci wspierania programów i usług, które świętować i obsługują zróżnicowany charakter szkół i powiatu. Zrozum szerszym kontekście Kompetencja: Współpracę z odpowiednimi podmiotami spoza szkoły wspieranie sukcesu wszystkich studentów. Wyniki: Kandydaci wykazać się umiejętnością korzystania z odpowiednich metod badawczych, teorii i koncepcji w celu poprawy działania okręgowych. Kandydaci wykazać zrozumienie złożonych przyczyn ubóstwa i innych wad i ich skutków na rodziny, społeczności, dzieci i uczenia się. Kandydaci wykazać zrozumienie polityki, praw i przepisów ustanowionych przez lokalnych, stanowych i federalnych organów wpływających na konkretną dzielnicę. Kandydaci mogą wyjaśnić system finansowania szkół publicznych i jej wpływ na sprawiedliwy podział szans edukacyjnych w obrębie dzielnicy. Kandydaci wykazać zdolność do pracy z liderami politycznymi na poziomie lokalnym, stanowym i krajowym. Kandydaci mogą ubiegać się o zrozumienie tego, jak w określonych prawem lokalnym, stanowym i federalnym szczeblu wpływa okręgów szkolnych i mieszkańców. Kandydaci opowiadają pozycje w odpowiedzi na proponowanych zmianach politycznych, które korzystają lub dzielnic szkód i wyjaśnić, jak proponowane zasady i przepisy mogą poprawić możliwości edukacyjne i społeczne dla konkretnych społeczności. [-]

Doktorska Stopni Doktora Psychologii W Psychologii Klinicznej (PsyD)

University of San Francisco - School of Nursing and Health Professions
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 lat September 2017 Stany Zjednoczone San Francisco

Na University of San Francisco, PsyD studenci są szkoleni, aby przełożyć myśl do działania, poprzez szkolenia zorientowanych na praktykę, która podkreśla psychiczne, emocjonalne i fizyczne potrzeby zdrowotne społeczności niedostatecznym. [+]

Na University of San Francisco, PsyD studenci są szkoleni, aby przełożyć myśl do działania, poprzez szkolenia zorientowanych na praktykę, która podkreśla psychiczne, emocjonalne i fizyczne potrzeby zdrowotne społeczności niedostatecznym.

Clinical Psychology PsyD z USF SONHP na Vimeo.

Podkreślając praktyce klinicznej Program PsyD USF przygotowuje doktoranci pracować jako psychologów służby zdrowia w różnych ustawieniach społeczności zdrowia. Absolwenci będą biegły w empirycznych i teoretycznych podstaw zintegrowanych, behawioralne zdrowotnych podczas wrażliwych na kontekstowych, kulturalnych, duchowych i socjoekonomicznych środowisk fizycznych i wspólnot. Licensure i Akredytacji Program USF PsyD jest akredytowany przez Stowarzyszenie Zachodniej szkół i uczelni (WASC) i ma status członka stowarzyszonego w Radzie Narodowej szkół i programów Profesjonalnego psychologii (NCSPP). Absolwenci programu PsyD na USF kwalifikują się do uzyskania licencji w Kalifornii (i innych krajach) jako psychologów. Szczegóły programu Misją programu USF PsyD jest oferowanie rygorystyczny program siedzibą w wartościach jezuickich badania, które podkreśla kliniczną i naukową współpracę z niedostatecznym populacji i koncentruje się na szkolenia kulturowo reagujących psychologów służby zdrowia do pracy w międzybranżowych, zintegrowanych ustawień zachowania zdrowia. Cechy programowe i Dostawa Program składa się z czterech latach studiów akademickich, w tym trzech lat (1500-2000 practica godzinach), profesjonalnego projektu, a piąty rok stażu (1500-2000 godzin stosowane ku uzyskaniu pozwolenia), typowo zrealizowanych w innej instytucji. Poziom złożoności i liczba godzin practica wzrasta każdego roku. Każdy placement praktyka odbywa się w społeczności i obejmuje kurs na kampusie. Wstęp jest tylko upadkiem z badania całorocznego trakcie semestrów jesień, wiosna i lato. Niektóre kursy mogą być podejmowane wspólnie ze studentami w Master of Science in Behavioral Health, Master of Public Health, a doktor Praktyki Pielęgniarskiej w Psychiatric Mental Health Nurse Practitioner programów, a od czasu do czasu ze studentami w innych szkołach USF i uczelni. Przeniesienie kredytu może być podana na kursy podjętych w innych akredytowanych instytucjach, które są zasadniczo równoważne do tych oferowanych w Programie PsyD maksymalnie do 12 godzin kredytowych. Szkolenia i badania kliniczne Kształcenie kliniczne stanowi uzupełnienie akademickich trakcie pracy i zapewnia bogactwo doświadczeń, przez które kompetencje kliniczne rozwiniętych. Kształcenie kliniczne odbywa się na uczelni lub poza kampusem w różnych ustawieniach społeczności zdrowia psychicznego. Drugi i trzeci rok rotacje kliniczne są wykonywane w warunkach społecznych, w tym umieszczenie w dużych ośrodkach medycznych, Wspólnota agencji zdrowia psychicznego, poradniach uniwersytet, szpitalach dziecięcych, a programy leczenia szpitalnego. Składnik kliniczne programu jest kompleksowa i obejmuje obroty zapewnianie oceny psychologicznej (poznawczych, osobowości, badania neuropsychologiczne) i traktowanie dzieci, rodzin i dorosłych. Istnieją możliwości, aby odbierać i specjalistyczna szkolenia w zakresie różnorodnych Praktyki i staże w miejscach uznanych w kraju klinicznych stron praktyka i staży. Aby wypełnić wymagania Practica, studenci są umieszczone w różnych miejscach w tym dużych ośrodków medycznych, Wspólnota agencji zdrowia psychicznego, poradni uczelni, szpitali dziecięcych, oraz w programach leczenia szpitalnego. Składnik praktyka programu jest kompleksowa i pozwala studentom zapewnić psychologicznej oceny i leczenia dla dzieci, rodzin i dorosłych ze szczególnym uwzględnieniem społeczności niedostatecznym. Dodatkowo, studenci mogą uzyskać zarówno ogólnym jak i specjalistyczne szkolenie z różnorodnością uznanych krajowych warunkach klinicznych w Bay Area. Efekty uczenia się Absolwenci PsyD Psychologii Klinicznej będzie zdobycie wiedzy, postaw i umiejętności, aby działać w różnych ustawieniach, aby zapewnić właściwe kulturowo, kontekstowo wrażliwą, zintegrowane konsultacji zachowania zdrowia dla osób i pracowników służby zdrowia. Jako absolwent PsyD w Clinical Psychology programie, będzie: Posiadają szeroką wiedzę z zakresu psychologii naukowej; angażować się w konceptualizacji opartej na faktach, oceny i leczenia ludzkich problemów z wykorzystaniem indywidualnych, rozwojowe, kontekstowego i społeczno perspektywy; i skupić się na dostarczaniu interprofesjonalnego, zintegrowanej opieki zdrowotnej z niedostatecznym populacji. Posiada szeroką bazę wiedzy naukowej i zatrudniają zasady naukowe do konsumpcji, produkcji i rozpowszechniania badań psychologicznych, ze szczególnym naciskiem na niedostatecznym populacji. Posiadają wartości i postaw zawodowych; silne umiejętności komunikacji, współpracy i konsultacji; i samoświadomości i umiejętności refleksyjnej praktyki. [-]

Doktorat W Edukacji

University of Redlands
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 lat September 2017 Stany Zjednoczone Redlands

Uniwersytet w Redlands doktorat w Educational Leadership dla Sprawiedliwości (Ed.D.) to unikatowy w kraju program, który angażuje się około 20 studentów rocznie w rygorystycznych badań, dyskusji, badań i praktyki. [+]

Doktorat z przywództwa dla Edukacyjnego Sprawiedliwości Uniwersytet w Redlands doktorat w Educational Leadership dla Sprawiedliwości (Ed.D.) to unikatowy w kraju program, który angażuje się około 20 studentów rocznie w rygorystycznych badań, dyskusji, badań i praktyki. Naszą misją jest produkcja jazdy naukowe praktyków, którzy są poszukiwane na stanowiska kierownicze w szkołach, powiatów, agencji i służb publicznych. Jedyny w swoim rodzaju nacisk na program na sprawiedliwości edukacyjnej odróżnia ją. Pomysł, że nauczyciele z różnych środowisk powinny mieć dostęp do nauczania wysokiej jakości, zasobów i innych szans edukacyjnych jest centralnym elementem programu, a kandydaci są konsekwentnie pchnął do analizy i omówienia zasad równości i sprawiedliwości edukacyjnej. Nasz energiczny, wysoko wykwalifikowanych wykładowców nieustannie starają się pomóc doktoranci rozwijać naukowo i zawodowo. W tym samym czasie, kandydaci są wypychane do rozważenia innowacyjnych sposobów mogą coś zmienić w świecie edukacji, poprawę warunków życia uczniów i wzmocnienie pracy szkół. Plan jest skonstruowany w celu dostosowania zgiełku życia wychowawców pracujących. Program może być zakończona w trzecim roku, z zajęć organizowanych w trymestrze ciąży w ciągu pierwszych dwóch lat. Zajęcia są zaplanowane na czwartkowe wieczory, jak również na kilku soboty każdego trymestru. Studenci również uczestniczyć w intensywnym lecie Instytutu trzech kolejnych lat. Podane uczeni obecne obok wydziału Uniwersytetu Redlands w tych instytucjach. Absolwenci są w stanie: Wykazać zrozumienie dyskursów sprawiedliwości społecznej poprzez kompleksowe pisemnej syntezy, prezentacje przekonujące i świadomej dyskusji. Zastosuj przekształcających praktyk przywódczych. Przeanalizować, jak decyzje sądowe, polityki, finansów i systemów edukacyjnych edukacyjnych kwestii sprawiedliwości. Skutecznie opowiadać się za sprawiedliwych praw człowieka dla pozbawionych prawa wyborczego poprzez zaangażowane praktyki przywództwa i aktywności. Krytycznie analizuje zakres stypendium dynamicznie informuje praktykę zawodową i stosowane działalności badawczej. Kompleksowo zaprojektować i wdrożyć odpowiednie do dochodzenia sprawiedliwości praktyki / zasad edukacyjnych. Inne funkcje programu to: Mentorzy z pola Praktyka lekarzy prowadzących seminaria wyposażone edukacyjne Konkurencyjne koszty Transfer do 6 jednostek podyplomowych (z działów zatwierdzenia) Okazja, aby ukończyć poziom II poświadczeń administracyjne jednocześnie [-]

Pedagogika Specjalna (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 5 lat August 2017 Stany Zjednoczone San Francisco + 1 więcej

Z naciskiem na kapitale własnym, dostępu i integracji, w Ed.D. w szkolnictwie specjalnym przygotowuje studentów do badań, przywództwa i nauczania szkolnictwa wyższego. [+]

. Niepełnosprawność. Equity. Kultura. Z naciskiem na kapitale własnym, dostępu i integracji, Ed.D. w Pedagogiki Specjalnej przygotowuje uczniów do badań, przywództwa i nauczania szkolnictwa wyższego. Nasze interdyscyplinarne podejście, pozwala studentom czerpać, krytyki, i przyczynić się różne punkty widzenia na temat niepełnosprawności i jej skrzyżowania z innymi markerami społecznych - by działać na rzecz, a chodzimy w solidarności z osobami niepełnosprawnymi. Program zajęć przewiduje silny metodologiczne i teoretyczne podstawy i przygotowuje uczniów do trzech doświadczeń praktyka: szkolnictwa wyższego, badań naukowych, nauczania i szkolny konsultacje i współpracę, zapewniając możliwości awansu zawodowego. W każdym praktyka, studenci są dopasowane z mentorem wydziału z USF lub innej uczelni i mają możliwość wzięcia udziału w badaniach naukowych, nauczania naukę na poziomie absolwenta lub współpracować z organizacji środowiskowej. Szczegóły programu Studia doktoranckie składa się z 60 godzin kredytowych studiów poza magistra i kulminuje w realizacji pracy doktorskiej. Biorąc 12-15 punktów rocznie, studenci mogą ukończyć studia doktoranckie w ciągu pięciu lat. Po zakończeniu programu, absolwenci będą w stanie przeprowadzić znaczące badań dotyczących zagadnień i wyzwań dla studentów niepełnosprawnych, zapewnienie kształcenia nauczycieli w oparciu o dowody, i współpracować z pracownikami szkoły w celu poprawy wyników edukacyjnych uczniów z niepełnosprawnością. Będą mogli rozważyć i rozwiązać wiele kulturowych, językowych, społeczno-ekonomicznej, kontekstowej i czynniki komunikacyjne jak przygotowanie przyszłych K-12 nauczycieli szkół specjalnych służyć uczniów niepełnosprawnych. Program dostaw Aby zaspokoić potrzeby osób zajmujących się zawodowo, program następujący harmonogram zajęć weekendowych, że co drugi dziewięć razy zwołać semestralne (piątek wieczorem oraz w soboty). Szczegóły przedmiotu Studenci mogą zakończyć Ed.D. w specjalnym programie edukacyjnym w ciągu pięciu lat lub mniej, w zależności od tego, ile kursy są podejmowane w semestrze. Efekty uczenia się Doktoranckie w Specjalnych kształcenia studentów Efekty kształcenia: Wydział w studiach doktoranckich w Pedagogiki Specjalnej zapewni studentom umiejętności fundamentalne dla poziomu nauki i stypendium w instrukcji. Studenci będą wykazywać zrozumienie umiejętności analizy danych. Studenci zaprezentują analizę naukową artykułów naukowych. Studenci pokażą pisanie naukowych. Wydział w studiach doktoranckich w Pedagogiki Specjalnej zapewni studentom umiejętności na poziomie zaawansowanym w nauce i stypendium instrukcji. Studenci będą wykazywać zdolność do krytycznej oceny standardowych instrumentów oceny ich własnego wyboru. Studenci będą wykazać się umiejętnością pisania wyniki sekcji badań naukowych. Studenci będą wykazywać zdolność do stosowania technik przeglądu literatury na temat własnego wyboru. Wydział w studiach doktoranckich w Pedagogiki Specjalnej zapewni studentom możliwość projektowania, prowadzenia i komunikowania się oryginalne badania z własnego wyboru. Studenci będą komunikować oryginalne badania Studenci projektowania, prowadzenia i napisać oryginalne badania z własnego wyboru. Odwiedź naszą stronę internetową, żeby dowiedzieć się więcej o tym programie Zasoby Finansowe Pomocy federalnej, stan, uniwersytet finansowe i zasoby dostępne są fundusze na nowo przyjęty i prąd USF Szkoła studentów szkół. W celu zrekompensowania kosztów absolwent edukacji nauki, wiele kursów Szkoła Edukacji oferowane są późnym popołudniem i wieczorem, i / lub na przemian weekendy. Większość studentów znaleźć mogą utrzymać pełnym wymiarze czasu pracy, podczas gdy zarobki ich poświadczenia, magistra lub stopień doktora. Jednak jeśli program wymaga, aby spędzić czas w klasie (tj nauczania studentów) lub do ukończenia pracy w terenie lub stażu doświadczenie, takie zobowiązania będą zakłócać normalnego dnia pracy.     Odwiedź naszą stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej na temat środków finansowych dla tego programu [-]

Międzynarodowym I Wielokulturowym Edukacji (Ed.D.)

University of San Francisco - School of Education
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 5 lat August 2017 Stany Zjednoczone San Francisco + 1 więcej

Test <strong>Ed.D. w międzynarodowym i wielokulturowym Edukacji (IME)</strong> jest dedykowany do zrozumienia edukacji formalnej i nieformalnej w ramach różnych kontekstach społeczno-kulturowych, językowych, politycznych i gospodarczych. [+]

Szkolenie krytycznych uczonych i praktykujących zaangażowany Test Ed.D. w międzynarodowym i wielokulturowym Edukacji (IME) jest dedykowany do zrozumienia edukacji formalnej i nieformalnej w ramach różnych kontekstach społeczno-kulturowych, językowych, politycznych i gospodarczych. Opiera się na zasadach równości, sprawiedliwości społecznej i praw człowieka, krytycznie odnosi się program realia edukacji w ramach i poza granicami nauki publicznej w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Nasz program wyposaża uczniów w umiejętności potrzebne do prowadzenia stypendialnego, nauczania i działań promocyjnych, która dotyczy wielu kluczowych zagadnień mających wpływ na edukację dziś. Odwiedź naszą stronę internetową, żeby dowiedzieć się więcej o tym programie Charakterystyczne cechy programu Skoncentruj się na stypendium z zaangażowany znaczącego wpływu na społeczności lokalne i globalne. Ostrze i intelektualnie rygorystyczne nauczania uziemiony w krytycznej pedagogiki. Silne poczucie wspólnoty składa się z bardzo zróżnicowanym wykładowców i studentów, którzy oferują wsparcie osobiste i naukowe. Możliwości nauki zawodu dla doktorantów w coraz uczonych sprawiedliwości społecznej, praktyków i zwolenników. "IME to rodzina, grupa inteligentnych kochających istot ludzkich, które czują, że sprawiedliwość społeczna jest podstawą bycia wychowawcą. Jest to miejsce, które nazywa się naszym drugim domem, miejscem, które przychodzą do nas, kiedy świat na zewnątrz jest frustrujące i musimy się wsparcia i refleksji. Jest to miejsce, że myśli są wyrzucane wokół zaszczycony, szanowane i wdziękiem kwestionowane. Jest to miejsce, które jest obecne w cywilizacji od zarania dziejów ... Community ". -IME EDD Student Program dostaw Program następujący harmonogram zajęć weekendowych, że co drugi dziewięć razy zwołać semestralne (piątek wieczorem oraz w soboty). Szczegóły programu Test Ed.D. program jest uziemiony w pięciu głównych obszarach: koncepcyjnych i krytycznej teorii społecznej nauki; przecięć od rasy, klasy, narodu, języka, płci i seksualności w edukacji; prawa człowieka i ruchy społeczne; Edukacja międzynarodowego i porównawczego; i alternatywne paradygmaty badawcze. Zakorzenione w praktyce pedagogiki krytycznej, program ten zapewnia dynamiczne uczenia społeczności, gdzie studenci korzystać z rygorystycznego doświadczeniem zarówno w klasie jak iw społeczności. Wierzymy, że ramy koncepcyjne i pedagogika IME służą wyposażenie studentów w coraz liderów zdolnych reimagining możliwości kształcenia w wielu kontekstach. Test Międzynarodowym i wielokulturowym Edukacja (IME) doktoranckie składa się z 60 punktów nauki poza magistra i kulminuje w realizacji pracy doktorskiej. Studenci mogą wybierać spośród wielu kursów w IME lub stężenia w obu Human Rights Education lub przyswajaniu drugiego języka. Efekty uczenia się Międzynarodowe i edukacji wielokulturowej programu uczenia Wyniki Celem każdego programu IME jest stworzenie profesjonalnych praktyków z doświadczeniem w trzech kluczowych obszarach: Koncepcyjne i Wiedza teoretyczna: tym krytycznym teorii społecznej, pedagogiki krytycznej, krytycznej teorii rasy i przecięć, teorii feministycznej, praw człowieka i ruchów społecznych i alternatywnych modeli badawczych. Umiejętności stosowania: analiza, synteza umiejętności i oceny dla nauczania i badań naukowych, programów / Polityka rozwoju i administracji oraz lokalnej / globalnej sprawiedliwości społecznej aktywności / praw człowieka. Narzędzia oparte metodologiczne w badaniach jakościowych, takich jak uczestniczącej badań działania, badania działania nauczyciela, testimonio i krytycznej etnografii. W międzynarodowym i wielokulturowym Edukacja Learning Outcomes programowe studenckie Programy IME mają na celu umożliwienie studentom po ukończeniu studiów, w celu: Użyj teorię jako obiektyw do myślenia krytycznie o nierówności społecznych w lokalnych / globalnych kontekstów. Pracuję jako przekształcające zawodowych w szkołach, uniwersytetach i społeczności, aby doprowadzić do zmian społecznych. Bądź znaczącą głos w ruchu edukacyjnego wymiaru sprawiedliwości poprzez nauki i praktyki Projektowanie, wdrażanie i ocenę K-12 i policealne programy szkolne / Wspólnota koncentruje się na prawach człowieka, sprawiedliwości społecznej, i / lub krytyczne edukacji wielokulturowej. Zasoby Finansowe Pomocy federalnej, stan, uniwersytet finansowe i zasoby dostępne są fundusze na nowo przyjęty i prąd USF Szkoła studentów szkół. W celu zrekompensowania kosztów absolwent edukacji nauki, wiele kursów Szkoła Edukacji oferowane są późnym popołudniem i wieczorem, i / lub na przemian weekendy. Większość studentów znaleźć mogą utrzymać pełnym wymiarze czasu pracy, podczas gdy zarobki ich poświadczenia, magistra lub stopień doktora. Jednak jeśli program wymaga, aby spędzić czas w klasie (tj nauczania studentów) lub do ukończenia pracy w terenie lub stażu doświadczenie, takie zobowiązania będą zakłócać normalnego dnia pracy. Odwiedź naszą stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej na temat środków finansowych dla tego programu. Praca Absolwenci IME doktoranckie pracować jako przekształcających specjalistów w różnych warunkach, zarówno w Stanach Zjednoczonych i za granicą, takich jak: Możliwości kariery Wykładowców w community college i uniwersytety Przywódcy nauczycieli w szkołach K-12 Kuratorzy Naukowcy edukacyjne Liderzy organizacji społecznych i pozarządowych Specjaliści nauczania Absolwenci programu IME doktoranckich Profesor i przewodniczący, Edukacja Miejskich, Uniwersytet Loyola Marymount Profesor i przewodniczący, Edukacja elementarna, San Francisco State University Profesorze, dwujęzyczne i edukacji wielokulturowej, California State University, Sacramento Adiunkt, Reading, Uniwersytet Texas Kobiety Wydział, Santa Rosa Junior College i Solano Community College Wykładowca, American Studies, Uniwersytet Eötvös Loránd, Budapeszt, Węgry Dyrektor, dwujęzyczne Edukacja, rozwój zawodowy i programy specjalne, San Jose Unified School District Szkolące nauczycieli do organizacji międzynarodowych [-]

Doktorat Z Edukacji

Chapman University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu September 2017 Stany Zjednoczone Orange

Ph.D. w edukacji Program przeznaczony jest przede wszystkim dla osób poszukujących kariery w szkolnictwie wyższym lub w innych dziedzinach badań zorientowanych przywódczych. Program koncentruje się na formułowaniu nowych sposobów myślenia o sprawach i rozwiązać problemy w dziedzinie edukacji. [+]

. Test Ph.D. W programie edukacji przeznaczony jest przede wszystkim dla osób poszukujących kariery w szkolnictwie wyższym lub w innych dziedzinach badań zorientowanych przywódczych. Program koncentruje się na formułowaniu nowych sposobów myślenia o sprawach i rozwiązać problemy w dziedzinie edukacji. Doktorat w edukacji oferuje unikalne połączenie czterech akcenty: Kulturoznawstwo i programowe, studia niepełnosprawność, Badania i Psychologii Szkoła Leadership. Nasz doktorat w edukacji charakteryzuje pięć odrębnych, ale splecionych, komponentów: - pojęcie i praktyka sprawiedliwości społecznej - współpracy Student obsługiwany przez kohorty studentów - Wydział mentoring studentów - rygorystyczne rdzeń filozofii, fundacji i metod odpowiednie Obszar nacisk Program w skrócie - Model z wejściem każdy Kohorta spadek - z 18 kohorty studentów, 6 w każdej dziedzinie nacisk 4 obszary nacisk: - Kulturoznawstwo i programowe - Szkoła Studiów Niepełnosprawni - Psychologia - studia Przywództwo - Program 57 Jednostka, która może być zakończona w pełnym lub w niepełnym wymiarze czasu studiów - Wszystkie zajęcia odbywają się w późnych godzinach popołudniowych lub wieczorem (brak zajęć on-line) - Niska studenta do Stosunek -faculty, przy ścisłej współpracy studentów i wykładowców na publikacjach doktorskiej, prezentacji i wniosków o dotacje Rekrutacja Wymagania Przyjęcie do programu jest oparta na ocenie całego studenta, bez jednego kryterium stosowanego oprzeć decyzję wstępu. Brak odcięcia wyniki dla GRE lub GPA. Aby się o przyjęcie, wnioskodawcy muszą złożyć następujące: - Aplikacja absolwent online do dr Chapman University w programie edukacyjnym. - Miejski wniosek do dr Chapman University w edukacji programu (poprzez zastosowanie online). - Dziennik licencjackich i magisterskich stenogramy poświadczające magistra z akredytowanych uczelni. - Oficjalna Graduate Record Examination wyniki w słownych, ilościowych i analitycznych sekcjach pisania. - Trzy listy polecające, w tym dwóch profesorów absolwent poziomu, który można opisać potencjał naukowy wnioskodawcy, a jeden z kimś, kto może mówić do profesjonalizmu wnioskodawcy (np obecnego pracodawcy lub obecnego kolegi). Nie będą rozpatrywane listy od krewnych. - Osobisty esej (minimum 2250 słów) zostaną wykorzystane do oceny umiejętności pisania skarżącego, zobowiązania zawodowe, potencjalnych przywództwo, zainteresowania badawcze i cele zawodowe (przesłanych za pośrednictwem aplikacji on-line). Ten esej powinien wskazać, z którymi profesorów wnioskodawca pragnie studiować i sposobów, w którym zainteresowania badawcze skarżącej dostosowania z doświadczeniem wydziału. Esej powinien być na tyle materialne dla wykładowców do określania głębokości myślenia i zaangażowania skarżącego do rygorystycznego programu. - Bieżąca CV pokazując odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe (przesłany za pośrednictwem aplikacji on-line). Ph.D. Forum naukowe Przynajmniej raz w roku dr w programie Edukacja przynosi czołowych badaczy akademickich w dziedzinie badań na forum otwartym dla naszych studentów i wykładowców na CES uczęszczają. Jest to sposób dla naszych studentów do współpracy z ekspertami w tej dziedzinie, a także wiedzy, wzmocnienia w kontynuowaniu swoich badań i ewentualnie tematów dysertacji. [-]